Conferència de Lore&Jun i la productora 8 de agosto

  Animació de Lore&Jun i la productora 8 de agosto
Dimecres 9 de novembre, a les 18:30 h. ens visiten Lore&Jun i la productora de publicitat i cinema 8 de agosto per fer-nos una conferència d'animació.
Lore&Jun Lore&Jun són Lorena Medina i Nelson Martínez alias Junior. Comparteixen més de deu anys d'experiència en l'àmbit del disseny gràfic i la creació audiovisual. Combinen grafisme, animació i live-action per plasmar-los en efectives peces audiovisuals. Han estat guardonats en festivals com els de Sant Sebastià, Cíclope o els premis Laus.
Aquí podeu veure les seves elaborades animacions.

D'altra banda, la productora 8 de agosto, al seu web, www.8deagosto.tv, es defineixen així:
"8deagosto es la nueva división de la productora agosto, un lugar para la creación audiovisual, dónde la animación ocupa un lugar preferente.
Trabajamos fotograma a fotograma porque nos gusta multiplicar las posibilidades técnicas y creativas y tener un fértil escenario para concretar los mundos que imaginamos. En 8deagosto somos artistas, animadores, directores de arte, guionistas, escenógrafos, ilustradores, documentalistas y músicos unidos por el talento y la pasión por la creación audiovisual. Nuestro trabajo contempla lo digital y lo manual y la mezcla de ambas cosas. A pesar de nuestros estilos y técnicas muy distintos, nos une el deseo de que cada proyecto se convierta en una pieza única."
Publicitat de Ruiz+company i la productora 8 de agosto

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EL PROJECTOR | ESCOLA SERRA I ABELLA - Fundació Foto Colectania

Activitat de Croma al Cifo de l'Hospitalet